czwartek, 30 sierpnia 2012

8 Forever Young

Od dziś będę jako tytuł zapisywać jakąś piosnkę która mi wpadnie w ucho . Nie będą tylko chłopców ale też i innych.
Dziś przez cały dzień nuciłam Forever young w wykonaniu One Direction ! LINK

___________

    Wstałam . Obudziły mnie wrzaski moich znajomych. Znów leżałam na tym białym niewygodnym łóżku . Jak zwykle białe ściany, sufit i obolałe kończyny . Jeszcze ten paskudny zapach szpitala. Już się nie mogę doczekać jak stąd pójdę. Chociaż znów chłopcy i dziewczyny będą musieli mnie niańczyć jakbym była jakimś dzieckiem. Potem krzyki umilkły i weszli do mojego pokoju chłopcy.

- Cześć śliczna - powiedział Harry
- Nie dla ciebie - powiedzałam
- Czemu ?
- Ktoś inny jest tobą zainteresowany i ty nim też .
- Ale pożartować nie można ?
- Nie !
- Jej rozdrażniona trochę jesteś czemu ? - Powiedział Liam
- No bo kurde muszę leżeć 24 godziny na dobę w tym okropnym szpitalu a jak wyjdę to wszyscy będą się musieli mną niańczyć - Rozpłakałam się
- Nie płacz Alex - uspokoił mnie Niall
- Jak mam nie płakać jeżeli jesteście super gwiazdami popu , ledwo was znam a wy znów musicie mnie wszędzie nosić i mnie niańczyć jak dziecko !
- Ale nam to nie przeszkadza ! - powiedział Louis
- A mi tak !
- Alex przecież będę z tobą też ja ! - powiedziała Victoria
- No tak i kolejna super gwiazda w moim życiu !
- Nie płacz Alex, wszystko będze dobrze ! - pocieszyła mnie Juliet
- Ale ...
- Nie płacz . - powiedział Zayn
- Nie mogę
- Jak chcesz to możemy wyjść
- Nie ale wam to na pewno przeszkadza że wam siedzę na głowie !
- Wcale nie ! Z kimś nam zawsze weselej ! - powiedział Louis
- Victoria i Juliet mogą zamieszkać z nami i będzie weselej ! - powiedział Harry
- No dobrze - uspokoiłam się trochę

Gadaliśmy bardzo długo i o 15 przyszła Emily. Właśnie kończyła pracę w Square Sweet Shopie , więc postanowiła wpaść .

- No i jak tam ? - spytała
- A dobrze .- odpowiedzałam
- Może zamieszkasz z nami ? - powiedział Harry
- Będzie nam weselej - krzyknął Louis
- No nie moge chłopaki wiecie bo mam pracę ! - powiedziała Emily
- No ale - powiedział Harry  i wszyscy wybuchliśmy śmiechem
- Z czego się śmiejecie ? - Zapytał
- Z tego jak patrzycie na siebie ! - powiedziała Juliet
- No jak ? - Zapytał Harry
- Jak pies na kota wiesz - powiedziałam z sarkazmem - No chyba to oczywiste że jak para zakochanych !
- No wiecie co weźcie może zacznijcie już ze sobą chodzić ! - Powiedział Louis - Ja tam mam dziewczynę i dobrze mi z tym - Mówiąc to przytulił Victorię i pocałowali się namiętnie
- Tak ale ja nie chcę dziewczyny - mówiąc to wyszedł na korytarz
- Harry nie obrażaj się - krzyknął za nim Liam
- Pójdę po niego - Powiedziała Emily i wyszła

Czkaliśmy 5 minut gadając o różnych rzeczach. Liam chodził lekko podenerwowany < nie wiem czemu > po sali aż w końcu przystanął w oknie.

- Chodźcie tu szybko - wręcz wykrzyczał

Wtedy wszyscy poderwali się na równe nogi i podeszli do okna.

- To Emily i Harry się całują na środku ulicy ! - Wykrzyczał na cały głos Louis
- Głośniej jeszcze cię w kostnicy nie słyszeli - powiedziałam z sarkazmem
- Ojej, przecież to dobra nowina ! - powiedział Louis
- Ale może chcą to zatrzymać tylko dla siebie ?
- Ojej, może i tak. Zresztą zobaczymy !

Potem przyszedł Harry i powiedział że przeprasza że go trochę poniosło. W sali było słychać ciche śmiechy chłopców.

- Z czego się tak śmiejecie ? - Zapytał
- To więcej nie całuj się na środku ulicy to się nie będziemy śmiać - powiedziałam
- Co ?
- Oj widzieliśmy no tak - powiedział Zayn
- Co ? Jak ?
- Przez okno ! - powiedział Liam
- Ojej ...
- No nic , cieszymy się !
- To dobrze , hehe.
- Ta ... - powiedziałam

Tak gadaliśmy i doszła 20 : 12. Chłopcy mieli jutro występ od 12 do 18 więc przez cały dzień miało ich nie być. No i mieli się też szykować do niego więc musieli już iść. A już jutro mieli mnie wypisywać ze szpitala ... No cóż zamówię sobie taksówkę i jakoś to będzie. Na sali została tylko Juliet. Przegadałyśmy cały wieczór i poszła. W nocy nie mogłam zasnąć. Ciągle trapiła mnie myśl że chłopcy muszą mnie niańczyć. W końcu grubo po 24 zasnęłam.

3 komentarze:

  1. Super, ale krótko :)
    Pisz dłużej, naprawdę fajnie się czyta!

    Wpadaj do mnie, jeśli nie nadrobiłaś jeszcze najnowszych notek! :) A jeśli nie, to poluj na najnowsze ankiety i newsy dotyczące mojego bloga na Twitterze :)

    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś otagowana na moim blogu :) zapraszam do siebie, http://alone-on-a-desert-island.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy na nową porcję przepisów oraz nową notkę w kochanym Square Sweet Shop!

    To popularny sklep, zakupy tutaj robią bohaterki blogów :
    - www.ho-run.blogspot.com
    - www.one-direction-and-ammie.blogspot.com
    - oraz ten blog!

    Poczytaj nasze wspaniałe przepisy i dołącz do fanów SSS!

    Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń