czwartek, 23 sierpnia 2012

3 " List "

    Obudziłam się. Była 09:14 rano więc obudziłam Juliet. Rozmawiałyśmy o chłopcach.

- Kto ci się podoba z chłopców ?
- Nie powiem ci ...
- Dlaczego jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami ...
- No .
- No weź .
- Okej ...
- No to który ?
- Powiem ci jak ty mi powiesz !
- Ty pierwsza !
- No niech będzie !
- Okej, ale podejrzewam, że to pewnie Zayn.
- No właśnie, na początku mi się tak zdawało, ale raczej chyba bardziej Liam .
- Jej, kobieta zmienną jest .
- A tobie ?
- No nie wiem ...
- No widziałam jak się ci spodobał Zayn .
- Przecież .... No może .
- No jak cię zawiózł do domu !
- Tak ! Te jego piękne oczy ...

    Tak się rozmarzyłyśmy i nagle do pokoju wpadł Niall . Zrobił smutną minę czyli pewnie chciał nas obudzić. Wziął mnie na ręce i zeszliśmy na dół.  Chłopcy siedzieli już na dole i jedli kanapki . Gdy przyszłyśmy Zayn dał mi jedną i uśmiechnął się do mnie.

- Cześć - powiedział
- Hej - odpowiedziałam
- I jak noga ?
- No dosyć dobrze ale jak ja przeżyję ten miesiąc bez chodzenia ?
- Ta . A słyszałaś wiadomości ? - powiedział Harry
- A co się stało ?
- Dziewczynie odcięto nogi .
- Dlaczego ?
- Wpadła pod samochód i coś się stało .
- Ojej .
- No właśnie, więc nie marudź .
- Ale ja tylko zażartowałam .
- Ok.
- Dobra przepraszam .
- Nic się nie stało .

Odparłam i Harry mnie przytulił . Nagle Niall włączył telewizor. Leciało MTv i akurat leciała piosenka Ewy Farnej EWAkuacja. Zaczęłam śpiewać, a dokładnie fałszować ;P. Chłopcy się zdziwili a ja powiedziałam tylko, że przecież pochodzę z Polski, ale nie o to im chodziło. Chodziło im o to że pięknie śpiewam. Ja odpowiedziałam, że to tylko wygłupy, ale oni stwierdzili abym z nimi kiedyś zaśpiewała. Długo nie dałam się namawiać. I wtedy przyszedł, kurier. Zdziwiliśmy się ale odebraliśmy paczkę. Był w niej list.

                                                                                                                                    Londyn 26.12.2012

Drogi One Direction
    Pewnie dostajecie wiele listów i nie przeczytacie mojego, ale warto napisać. Miałam ostatnio wielki wypadek. Może o tym wiecie jeśli oglądaliście wiadomości < leciały rano > może nie. Bardzo wam zazdroszczę. Wszyscy was lubią a ja w ogóle nie mam przyjaciół. Tylko takich fałszywych bo byłam w wiadomościach. Nawet moja najlepsza przyjaciółka się odemnie odwróciła. Moim największym marzeniem jest was poznać. Pewnie i tak was nigdy ni zobaczę ale warto pomarzyć. I słyszałam że Harry ma dziewczynę ale pewnie to tylko plotka. Penie to jakaś fanka która się do ciebie przyczepiła.
Wasza największa fanka
Weronica.



________________________________________________

Przepraszam że tak krótko ale mi się popsuło...
Piszcie proszę komentarze. 
Czy wam się podoba czy nie !





 

2 komentarze:

  1. świetne!!!
    pisz dalej, czekam :)
    zapraszam do mnie ;))
    http://baby-you-light-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny blog. Masz Taent. Czekam na NN :)
    Zapraszam do mnie:
    one-direction-one-dream-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń