niedziela, 23 września 2012

Gangnam style :D

A dzisiaj moja ulubiona piosenka :D. Wiem pomyślicie jaka wariatka ze mnie ale naprawdę prawie wszyscy lubimy tą piosenkę w mojej klasie. :>

Psy - Gangnam style
___________________________________________

Spałam i nagle obudził mnie Niall drąc się " Wstawaj wstawaj, kochanie kocham cię " i skakał nad mną na łóżku.
- Czego, śpię - powiedziałam
- No już za tydzień w trasę jedziemy a za 3 dni urodziny Juliet a już za 5 dni święta Wielkanocne - Zaczął się drzeć
- Ohh przestań . Chcesz abym cię zwaliła ? - zapytałam
- Też cię kocham - uśmiechnął się szyderczo i zeskoczył
- Ojojoj czy zawsze z obą takie kłopoty będą ? - spytałam
- Patrzcie ! W internecie ktoś pisze o nas bloga z opowiadaniami - Najarał się  Zayn
- Wow nigdy takich nie widziałeś ? Też kiedyś takiego pisałam - powiedziałam i wstałam
- Pokarz ! - krzyknął podjarany Harry
- Nie, głupio pisałam - powiedziałam
- Jak nie to dostaniesz karę ! - powiedział Nialer
- Aha jasne - powiedziałam i chciałam wyjść gdy nagle Zayn mi zatarasował drogę i Niall mnie wziął na ramię i poszedł ze mną na taras i mnie tam zostawił i zamknął drzwi.
- Nie wyjdziesz z tam tąd puki nam nie powiesz - powiedział Liam i poszedł na knapę, a Louis aby było mi bardziej zimno opatulił się kocem i Liama i siedzieli wtuleni w siebie i się szyderczo uśmiechali.
- Ej no dobra powiem wam - powiedziałam i Niall mnie wpuścił do środka. - No dobra daj wpisać w przeglądarkę - powiedziałam i zaczęłam pisać. Strona włączyła się
- Oj po jakimś obcym języku - powiedział smutny Niall, a ja zaczęłam się śmiać
- Z czego się tak śmiejesz ? - spytał Zayn
- No bo pisałam po Polsku, bo kiedyś mieszkałam w Polsce ! - powiedziałam
- No taaak - powiedzieli smutni chłopcy
- A tak w ogóle to gdzie są dziewczyny ? - zapytałam
- Poszły na zakupy i nowy telewizor. - powiedział Niall
- A no tak  - powiedziałam
- Ok to idź się przebrać a potem odwieziemy cię do domu- powiedział Liam i poszłam na górę do łazienki. Umyłam się ubrałam szarą bluzkę, jasno fioletowe spodnie, czarne lity i fioletowe kolczyki. Rzęsy przeczesałam tuszem i pomalowałam usta błyszczykiem link ♥. Potem zeszłam na dół i chłopcy odwieźli mnie do domu. Otworzyłam stare brązowe drzwi, moi srebrnym kluczem z zawieszką wieży Eifla. Weszłam do środka i uchyliłam okno w kuchni. Potem podeszłam do lodówki. Wyciągnęłam z niej sok pomarańczowy i wlałam go do szklanki z napisem " I ♥ London ". Potem podeszłam do mojej brązowej szafki i wyciągnęłam popcorn. Wsadziłam go do mikrofali i poszłam do salonu zanieść sok. Włączyłam telewizor. Przełączyłam na Mtv. Właśnie leciała piosenka Gangnam style. Obejrzałam ten dziwny a zarazem śmieszny teledysk i poszłam nucąc tę melodię do kuchni wziąć popcorn. Nasypałam go do miski i poszłam do salonu śpiedając " Heeeeeej sexy lady " , " Oppa is Gangnam style " i tak dalej. przełączyłam na HBO. Właśnie leciało " Gdzie jest Nemo " . Obejrzałam ten film po raz 100 . Potem gdy była już 18:00 ktoś zapukał do moich drzwi. Wstałam z kanapy i poszłam otworzyć . Okazało się, że to chłopcy chcą zabrać mnie już na nocowanie. Oczywiście zaprosiła ich do środka i kazałam usiąść na kanapie a ja poszłam na górę się spakować. Wzięłam piżamę, świeże ciuchy, buty i rzeczy do mycia i zeszłam na dół. Potem wyszliśmy ja zamknęłam drzwi na klucz i podeszliśmy po Jul. Ona już spakowana wyszła z domu i podeszliśmy do samochodu. Dziś prowadził Harry . Niall otworzył mi drzwi i wsiadłam. Zaraz po mnie weszła Jul i reszta chłopców. Siedziałam obok Nialla i Juliet. Graliśmy w karty. Dokładnie w Kenta i dojechaliśmy do Emily. Wysiedliśmy z vana i podeszlimy pod drzwi. Zapukałam i otworzył nam Louis. Potem weszliśmy do środka i rozsiedliśmy się na kanapie. Em przyniosła nam lemoniadę. Potem poszliśmy się przebrać w piżamy. Kanapa ju stała rozłożona. Em włączyła film pt. " Faceci w czerni. ". Gdy skończyliśmy oglądać, Lou włączył " iCarly igo One Direction ".
- Wy powinniście mieć jakiś serial na Nickelodeonie. - powiedziałam
- Taaa - powiedział mój ukochany
- Może - rzekł Liam
- To pomyślimy - powiedział Zayn
- I byśmy zamieszkali w hotelu - rozmarzyła się Ol
- Tak ale to wszystko tylko marzenia - powiedziała Em
- A teraz lepiej chodźmy już spać bo jest 04:08 co ? - powiedział Hazza
- Ok, to dobranoc - powiedziałam
- Dobranoc - powiedzieli wszyscy a Liam zgasi lampkę


___________________________________________

Jejku przepraszam, że takie krótkie, ale jestem taka zabiegana, że nie mam czasu i kiedy pisać więc musicie się zadowolić krótszymi rozdziałam i co tydzień. Już niedługo moje urodziny ! Są 29 września a więc za 6 dni ! Ale się tym jaram ! Będzie niezła imprezka ! I w dzień moich urodzin postaram się dodać długi cudowny post ! Oh już się rozmarzyłam ! No ale w święta będę starać się pisać i w ferie, no i oczywiście jak zachoruję.

Pozdrowienia Pola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz