środa, 25 lipca 2012

Wstęp

 
 Bohaterowie:
 
Carly - Hej nazywam się Carly. Mam 12 lat, 2 braci i 1 siostrę no i niestety jestem najmłodsza. Mieszkam na wsi niedaleko Poznania. Kocham grać na kibordzie i gitarze. Czasami też lubię pośpiewać.
 
Jacob - Mój brat. Ma 14 lat. Jest dokuczliwy, ale też czasami pomaga mi w niektórych sprawach. Ma krótkie czarne włosy i jest dosyć niski jak na swój wiek. Lubi grać w kosza.
 
Alex - Moja siostra. Bardzo się lubimy, ale czasem  kłócimy o małe drobnostki. Ma 14 lat i jest bliźniaczką Jacoba. Niska, długowłosa blondynka. Kocha tańczyć.
 
Christopher - Mój brat. Ma 16 lat. Ma dziewczynę Alice i już za dwa lata wyprowadza się do Londynu studiować. Z Alice interesują się tym samym więc ona też z nim jedzie. Będą studiowali hotelarstwo, ponieważ zawsze marzyli, aby otworzyć swój własny hotel. Na razie pracuje w lodziarni w Poznaniu, aby zarobić na wyjazd i studia. Wysoki. Ma krótkie, czarne włosy. Lubi grać w siatkówkę.

3 komentarze:

  1. Myślę, że będzie mi się podobał :3 Czekam na więcej, lubię czytać o życiu innych ludzi. Mam nadzieję, że nie będzie od groma błędów ortograficznych, ponieważ ich nie trawię. Na razie nie zobaczyłam ani jednego. Może trochę unikaj powtórzeń, tak na przyszłość ^^ Nie jestem idealna, też popełniam błędy. W każdym bądź razie zapowiada się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń